Why do the Albanian academics say nothing about the Pelasgs? ( in Albanian, English and Italian)

Kërkesat e shqiptarëve për njohjen e historisë, te kaluares së lashtë, të kaluares sonë të mohuar është shumë e madhe. Të gjithë janë të bindur që akademitë janë më të thirrurat për këto çështje.
Sot po ballafqohemi gati me humvjen e kombit dhe historisë së saj dhe nga Akadamikët nuk del gati asgjë, bile ka edhe kritika që historinë dhe gjuhësinë po e shkruajnë “ maniakët”
Une personalisht kam reaguar ndaj ,
1. Myzafer Korkutit në shkrimin e tij : Muzafer Korkuti: “ Gabime trashanike në botimet historike, mjaft diletantizmit”
2. Profesor Emil Lafe” “PELLAZGOMANJAKET KERKOJNE REVOLUCION GJUHËSOR”
3. Artan Putos miti për Skenderbeun



MYZAFER KORKUTI shkruante : Muzafer Korkuti: Gabime trashanike në botimet historike, mjaft diletantizmit “Në këto 10-15 vitet e fundit, në vendin tonë janë botu ar mbi 20 libra, me rreth 6000 faqe nga autorë shqiptarë, të cilët kanë si objekt çështjen e origjinës së tejlashtë të banorëve të trojeve tona, e njohur tradicionalisht si çështja pellazgjike. (https://balkanweb.com/muzafer-korkuti-gabime-trashanike-ne-botimet-historike-mjaft-diletantizmit/ )
(Të shtrijmë këmbët sa kemi jorganin), të mos jemi kategorik në gjykimet tona dhe çka është e papranueshme dhe e dëmshme, të mos biem në pozita nacionaliste duke pohuar se: “Nuk ka dhe nuk ka ekzistuar kurrë komb grek. Gjuha e vjeter greke është një gjuhë e stisur për t’u përdorur nga disa të diturit e kohës” (E. Kocaqi, Roli Pellazgo- Ilir, f.201)
Reagimi im : Fahri Xharra: ZOTI MUZAFER KORKUTI, PO ME PELLAZGET Ç` KENI? https://www.ikvi.at/?p=25192
EMIL LAFE shkruante : “PELLAZGOMANJAKET KERKOJNE REVOLUCION GJUHËSOR” Dhe të kthehemi te çështjet e pellazgjishtes. Këtu nuk do të flas si kompetent, sepse nuk jam, por do të jap disa të dhëna, mendoj të dobishme për lexuesin. Më 1854 u botua vepra “Studime shqiptare” e J. G. von Hahnit, themeluesit të albanologjisë në kuptimin e vërtetë shkencor të fjalës (E. Çabej). Hahn-i i shihte shqiptarët jo vetëm si pasardhës të Ilirëve, po edhe të epirotëve e të maqedonëve dhe të gjithë këta popuj i mbante si të ardhur nga Pellazgët.
Pra, studjuesit e rinj, që nuk janë të infektuar nga studimet marksiste-leniniste të Universitetit të Tiranës dhe që e duan dhe munden të shkruajnë me fakte të vërtetën shqiptare, profesori i quan :
” Pelazgomaniakë “, dhe irritohet edhe me fjalët e Faik Konicës, të cilat i quan mani ( pellazgjike ), që për “ fatin e keq “ të Historisë së kombit vijon edhe sot.
Reagimi im ishte : Xharra, Pellazgofobia e Akademisë së Shqiperisë ! http://www.njekomb.com/?p=179021
ARTAN PUTO shkruante për Skenderbeun: Trajtimi që i bëhen ende figurës së Skënderbeut në Shqipëri ndihmon për ta mitologjizuar atë, dhe në fund publiku nuk mëson historinë e një personazhi historik, por atë të një monumenti kulturor”. A thua me këtë po i bëjmë kritika historiografisë sonë skajshmërisht të “ideologjizuar” apo po duam të hedhim “dritë” me “kontribute” shkencore që na sjellin më afër kohën e Skënderbeut: “E tërë lufta e Skënderbeut një gjakmarrje personale”
Reagimi im “ Artan Puto , një yll i ri kundër historisë shqiptare https://proinformacion.com/2018/08/artan-puto-nje-yll-i-ri-kunder-historise-shqiptare/
Desha të dij se me çka mirren keto të nderuar, dhe që nuk iu intereson e kaluara.
E gjeta që në Tiranë po u botohka ‘ Revista “ Perla “ që nga viti 1996 financuar mga Irani, me kete redaksi
REDAKSIA E REVISTËS
Seyed Ahmad Hosseini Alast Drejtor
Emil Lafe Kryeredaktor
Skënder Sala Anëtar
Skënder Muçaj Anëtar
Hamit XhaferiAnëtar
Feti Mediu Anëtar
Artan Puto Anëtar
Adelina Çerpja Anëtar
Abdulla RexhepI Anëtar
Kapitujt kryesot të revistes : “perla
1.Lidhjet kulturore shqiptare-iraniane
Në këtë rubrikë botohen artikuj dhe shkrime me karakter studimor e informues të autorëve shqiptarë ose të huaj, që kanë hedhur dritë mbi lidhjet e mbi shkëmbimet kulturore në lëmin e gjuhës, historisë, kulturës popullore materiale e shpirtërore (etnografi, arkitekturë, folklor, mitologji e besime popullore etj.) midis dy popujve, duke trajtuar aspekte të përgjithshme a të veçanta të tyre.
2. Iranologji
Kjo rubrikë nëpërmjet shkrimeve me karakter shkencor e informues, kryesisht të studiuesve iranianë, po edhe shqiptarë e nga vende të tjera, synon të njohë lexuesin shqiptar me aspekte të veçanta të shkencës së gjerë të iranologjisë, me zhvillimin e kësaj shkence në Iran e në botë dhe me arritje të rëndësishme të saj. Në këtë rubrikë një vend të gjerë kanë pasur artikujt studimorë për letërsinë në gjuhën perse, jo vetëm për periudhat e zhvillimit më të shkëlqyer të saj, por edhe në kohët më të reja.
3 Orientalistikë
Shkrimet studimore të përzgjedhura për këtë rubrikë trajtojnë çështje të orientalistikës, që kanë lidhje edhe me albanologjinë e iranologjinë.
Vetem nje pyetje; Ku mbeti pellazgollogjia ?

























screenshot_1180


The demands of the Albanians for the recognition of history, of the ancient past, of our denied past is very great. Everybody is convinced that academies are the best calling on these issues.

Today we are almost facing the loss of the nation and its history, and the Academics have come up with almost nothing, even criticism that history and linguistics are writing "maniacs".

I have personally reacted to,

1. Myzafer Korkut in his essay: Muzafer Korkuti: "Trashy Errors in Historical Editions, Quite Dilettantism"

2. Professor Emil Lafe ”“ PELASZGOMANJAKS REQUIRE LANGUAGE REVOLUTION ”

3. Artan Putos myth about Skanderbeg

MYZAFER KORKUTI wrote: Muzafer Korkuti: Trashy mistakes in historical editions, quite dilettantism “In the last 10-15 years, over 20 books have been published in our country, with about 6000 pages by Albanian authors, which have the subject of the outward origin of the inhabitants of our land, traditionally known as the Pelasgian issue. (https://balkanweb.com/muzafer-korkuti-gabime-trashanike-ne-publishings-historical-full-diletantism/)

(To stretch our legs we have the quilt), not to be categorical in our judgments and what is unacceptable and harmful, not to fall into nationalist positions by claiming: "There has never been and never existed a Greek nation. Ancient Greek is a language used by some scholars of the time ”(E. Kocaqi, Role Pelazgo-Ilir, p.201)

My Response: Fahri Xharra: LORD MUSAFER KORKUTI, WHAT ARE YOU HAPPENING TO? https://www.ikvi.at/?p=25192

EMIL LAFE wrote: "PELAZGOMANJAKS REQUIRE LANGUAGE REVOLUTION" And let's go back to Pelasgian issues. I will not speak here as competent, because I am not, but I will give some information, I think useful to the reader. In 1854 the work "Albanian Studies" by J. G. von Hahn, founder of Albanology in the true scientific sense of the word (E. Çabej) was published. Hahn saw the Albanians not only as descendants of the Illyrians but also of the Epirots and Macedonians and held all these peoples as coming from the Pelasgians.

So young scholars who are not infected by the Marxist-Leninist studies of the University of Tirana and who love and can write Albanian truth with facts, the professor calls:

"Pelasgomaniacs", and even exasperated by the words of Faik Konica, which he calls "maniacal", which continues to this day for the "bad luck" of the nation's history.

My reaction was: Xharra, Pelasgophobia of the Academy of Albania! http://www.njekomb.com/?p=179021

ARTAN PUTO wrote about Skanderbeg: The treatment still made of the figure of Skanderbeg in Albania helps to mythologize it, and in the end the public does not learn the story of a historical character, but that of a cultural monument. " Are we criticizing our utterly 'ideologized' historiography or are we trying to shed light on the scientific 'contributions' that bring us closer to Scanderbeg's time: 'The whole Scanderbeg war is a personal feud'

My reaction “Artan Puto, a new star against Albanian history https://proinformacion.com/2018/08/artan-puto-nje-yll-i-ri-kunder-historise-albanian/

I wanted to know what these honorable people are dealing with, and who don't care about the past.

I found that in Tirana I was publishing 'Pearl Magazine' since 1996 sponsored by Iran, with this editorial

EDITORIAL REVIEW

Seyed Ahmad Hosseini Alast Director

Emil Lafe Editor in Chief

Skender Sala Member

Skender Muçaj Member

Hamit XhaferiMember

Feti Mediu Member

Artan Puto Member

Adelina Çerpja Member

Abdulla RexhepI Member

The magazine's top chapters: “Pearls

1.Albanian-Iranian cultural links

This column publishes articles and articles of study and informative character by Albanian or foreign authors that have shed light on the links and cultural exchanges in the field of language, history, material and spiritual folk culture (ethnography, architecture, folklore, mythology and popular beliefs etc.) between the two peoples, addressing their general or particular aspects.

2. Iranology

This article aims to acquaint the Albanian reader with specific aspects of the wider science of iranology, with the development of this science in Iran and in the world, through scientific and informative writings, mainly by Iranian scholars, as well as Albanians and from other countries. and with its significant achievements. In this category there has been a great deal of study articles on Persian literature, not only for periods of its most excellent development, but also in modern times.

3 Orientalistics

The research papers selected for this section address issues of Orientalism, which are also related to Albanology and Iranian Studies.

Just one question; Where the pelasgology remained

Le richieste degli albanesi per il riconoscimento della storia, del passato antico, del nostro passato negato sono molto grandi. Tutti sono convinti che le accademie siano le migliori a rivolgersi a questi temi.
Oggi stiamo quasi affrontando la perdita della nazione e della sua storia, e gli accademici non hanno inventato quasi nulla, persino le critiche secondo cui la storia e la linguistica stanno scrivendo "maniaci".
Ho reagito personalmente a
1. Myzafer Korkut nel suo saggio: Muzafer Korkuti: "Trashy errori nelle edizioni storiche, piuttosto dilettantismo"
2. Professor Emil Lafe "" PELASZGOMANJAKS RICHIEDE LA RIVOLUZIONE DELLE LINGUE "
3. Il mito di Artan Putos su Skanderbeg

MYZAFER KORKUTI ha scritto: Muzafer Korkuti: Trashy errori nelle edizioni storiche, piuttosto dilettantismo “Negli ultimi 10-15 anni, sono stati pubblicati oltre 20 libri nel nostro paese, con circa 6000 pagine di autori albanesi, che hanno l'argomento di l'origine esteriore degli abitanti della nostra terra, tradizionalmente nota come questione pelasgica. (Https://balkanweb.com/muzafer-korkuti-gabime-trashanike-ne-botimet-historike-mjaft-diletantizmit/)

(Per allungare le gambe abbiamo la trapunta), non essere categorici nei nostri giudizi e ciò che è inaccettabile e dannoso, non cadere nelle posizioni nazionaliste affermando: "Non c'è mai stata e non è mai esistita una nazione greca. Il greco antico è una lingua usata da alcuni studiosi dell'epoca ”(E. Kocaqi, Role Pelazgo-Ilir, p.201)

La mia risposta: Fahri Xharra: LORD MUSAFER KORKUTI, COSA STAI SUCCEDENDO? https://www.ikvi.at/?p=25192

EMIL LAFE ha scritto: "PELAZGOMANJAKS RICHIEDE LA RIVOLUZIONE DELLE LINGUE" E torniamo alle questioni pelasgiche. Non parlerò qui come competente, perché non lo sono, ma darò alcune informazioni, ritengo utili al lettore. Nel 1854 fu pubblicata l'opera "Studi albanesi" di J. G. von Hahn, fondatore di Albanology nel vero senso scientifico della parola (E. Çabej). Hahn vide gli albanesi non solo come discendenti degli Illiri, ma anche degli Epiroti e dei Macedoni e riteneva che tutti questi popoli provenissero dai Pelasgi.

Quindi i giovani studiosi che non sono infettati dagli studi marxisti-leninisti dell'Università di Tirana e che amano e possono scrivere la verità albanese con i fatti, il professore chiama:

"Pelasgomaniaci", e persino esasperato dalle parole di Faik Konica, che lui chiama "maniacale", che continua ancora oggi per la "sfortuna" della storia della nazione.

La mia reazione è stata: Xharra, Pelasgofobia dell'Accademia d'Albania! http://www.njekomb.com/?p=179021

ARTAN PUTO ha scritto di Skanderbeg: il trattamento che viene ancora fatto alla figura di Skanderbeg in Albania aiuta a mitizzarlo, e alla fine il pubblico non impara la storia di un personaggio storico, ma quello di un monumento culturale ". Stiamo criticando la nostra storiografia totalmente "ideologizzata" o stiamo cercando di far luce sui "contributi" scientifici che ci avvicinano al tempo di Scanderbeg: "L'intera guerra di Scanderbeg è una faida personale"

La mia reazione “Artan Puto, una nuova stella contro la storia albanese https://proinformacion.com/2018/08/artan-puto-nje-yll-i-ri-kunder-historise-albanian/

Volevo sapere con cosa hanno a che fare queste onorevoli persone e a chi non importa del passato.

Ho scoperto che a Tirana pubblicavo 'Pearl Magazine' dal 1996 sponsorizzato dall'Iran, con questo editoriale

RECENSIONE EDITORIALE

Seyed Ahmad Hosseini Alast Direttore

Emil Lafe Redattore capo

Skender Sala Member

Skender Muçaj Member

Hamit XhaferiMember

Membro Feti Mediu

Membro Artan Puto

Membro Adelina Çerpja

Abdulla RexhepI Membro

I principali capitoli della rivista: “Perle

1. Collegamenti culturali albanesi-iraniani

Questa colonna pubblica articoli e articoli di studio e carattere informativo di autori albanesi o stranieri che hanno fatto luce sui legami e gli scambi culturali nel campo della lingua, della storia, della cultura popolare materiale e spirituale (etnografia, architettura, folklore, mitologia e credenze popolari ecc.) tra i due popoli, affrontando i loro aspetti generali o particolari.

2. Iranologia

Questo articolo mira a far conoscere al lettore albanese aspetti specifici della più ampia scienza dell'iranologia, con lo sviluppo di questa scienza in Iran e nel mondo, attraverso scritti scientifici e informativi, principalmente di studiosi iraniani, nonché albanesi e di altri paesi. e con i suoi risultati significativi. In questa categoria ci sono stati molti articoli di studio sulla letteratura persiana, non solo per periodi del suo sviluppo più eccellente, ma anche nei tempi moderni.

3 Orientalistica

Gli articoli di ricerca selezionati per questa sezione affrontano questioni di orientalismo, che sono anche correlate ad albanologia e studi iraniani.

Solo una domanda; Dove è rimasta la pelasologia?


Popular posts from this blog

Albanian, Ancient Greek and Latin

What does Zecharia Sitchin say about the Albanian language, in relation to Sumerian?

Sherimi i kancerit, mamografia e demshme edhe vaksinat e demshem (Shikoni edhe kete dokumentar: https://peertube.it/w/4j7H5rSzLZaejhD6i3oRiX)